Aşk mevsimler gibidir...


lise yıllarında tutmuş olduğum günlükten....



Aşk mevsimler gibidir...

Önce içinde coşkun seller akar,sevgi tohumları filizlenir ve kelebekler uçuşur içinde bu aşkın ilk baharıdır...



Sonra o aşk seni yakar. Gözlerin ayçiçeği misali güneşten ayrılmaz artık dayanılmaz bir hal alır senin olsun istersin... talip olduğun an kabul olursa ölüm haline kadar yaz devam eder, kabul olmazsa bu aşk platonikleşir ve sonbahar evresine geçer... Bu devirde gözlerden sağnak yağışlar meydana gelir, çamurlu yolda yürüyen insan misali yorulursunuz... sevgi yapraklarınız bir bir dökülür buna karşı koyamazsınız...

Kaçınılmaz son kış....
bu devrede gönül dağlarınıza karlar yağar ve gönlünüz sonbahar aylarını hüzün ayı ilan ettiği için hazırlıksızdır; hüzün ayında gözlerinizden gelen sağnak yağışlar yakacaklarınızı ıslattığı için artık gönlünüz donmaya mahkumdur taki ilkbahara kadar......

Yorumlar

  1. Lise çagina göre güzel bir yazi. Ben de o dönemlerde cok duygusal yazilar yazardim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için teşekkür ederim :) duygularımı bir yere aktarmalıyım diye düşünürdüm önce bir deftere not almaya başladım sonrada bloga geçiş yaptım bence insanın en saf duygularının yaşandığı dönem lise dönemi hayata ilk giriş ....

      Sil
  2. Lise yıllarında duygular baya coşkulu oluyor gerçekten. :D Yine de hoş bir yazı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ilk kez yaşandığı için değişik geliyor sonra zaten alışıyorsun alışınca o coşku da kayboluyor :) teşekkür ederim

      Sil
  3. Lise yılları demek.Yıllar yıllar öncesi yani :) Neyse bu yazıya nasıl geldim bilmiyorum. En son tebessümü okuyordum. Ama güzel bir paylaşım olmuş. Tebessüme yorum yapacaktım ama bu yazına nasipmiş :) Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı beğenmenize blogum ve ben sevindik :) Lise defterimden kalan son bir kaç yazıdan birtanesi :) yorumun icin teşekkür ederim yine bekleriz :)

      Sil

Yorum Gönder