Eskilere Doğru Yelken Açtım....



Bugün şöyle blogları gezdim de herkeste bir durgunluk var sanki bir yorulmuşluk var. Bende bu durgunluğunuzdan faydalanayım dedim biraz eskilere gidelim mi çocukluğumuza doğru ? Hatırlarmısınız bilmem yada izlediniz mi ? Ben hayal meyal hatırlarım Osman Sınav'ın baş
yapıtlarından "Deli Yürek" diye bir dizi vardı. Hatırladıysanız ben şöyle çocukluğuma yelken açayım sizde deniz kenarından manzarayı izleyin... Deli Yürek demiştik aslında bir mafya dizisi gibi gözüksede birçok dersi ve güzelliği içinde barındıran bir diziydi kadın erkek herkesin kendine ait bir karekteri vardı, dizini yayınlandığı geceleri asla unutmam daha önceki yazılarımda bahsettim diye hatırlıyorum Malatya'nın küçük ilçelerinden birinde oturuyoruz , bu küçüklüğün verdiği avantajlardan biride herkes birbirini tanır herkes uzaktan yakından akrabadır neyse işte dizi gecesi amcamlarla bizim aile birleşir herkes neşe muhabbet içinde diziye kilitlenirdik ve dizinin olmadık bir yerinde bir karekteri birine benzetir kahkahaya boğardı herkesi .Dedimya herkesin bir favori karekteri vardı diye tüm arkadaşlarım Miroğlu karekterini seçerken ben o tuhaf insanı seçmiştim kuşçuyu. Sanki hayatı önceden yaşamış ve sonradan gelenlere akıl dağıtıyor  gibiydi ve o yaşlarda bilmediğim aşk kelimesini dibine kadar yaşamış bir insan gibi görürdüm fakat o bir platonikti tabi ozamanlar platonik ne demek onuda bilmiyorum hep onun gibi olmak isterdim fakat yaşayış olarak değil bilgi olarak zaman geçti şuan bakıyorum kendime arada tek fark o kuşçu ben tohtor.... Bu yazıda hem geçmişimi tazeledim hem nostaji hemde benim hakkımda küçük bilginiz olsun istedim , bende kendimi yeni yeni keşfediyorum öğrendikçe anlatıyorum :) kendinize iyi bakın :)

Şuraya birda Miroğlu ve kuşçu kesiti koyayım izlemeyenler  eminim beğeneceksiniz...

Yorumlar