Hüzün Dolu Bir Gece

Yazılacak çok şey var da neyse ...


Yorumlar

  1. Hep bu neyseler hiç etti her şeyi. Ahmet Kaya iyi geldi💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle... Ahmet kaya iyi gelmezmi ya birçok derde deva kendileri :)

      Sil
  2. Ahmet Kayayı deli gibi dinlemem ama güzeldi :) Paylaşımın için teşekkür ederim Sami Bloğun için senden bir atak bekliyorum :) Birazcık da olsa Tabi nacizhane sakın bilmişlik gibi değerlendirme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için çok teşekkür ederim :) rica ederim bence çok değerli bir paylaşımdı birçok kişiye ulaşması gerektiğini düşünüyorum :) Bloğuma gelecek olursak haklısınız diğer blogları incelediğimde benim blogda dengesizlik var aslında paylaşımlarım da çok güzel çok değerli yorumlar alıyorum fakat yinede o düzeni tutturamadım tek sıkıntı burdan kaynaklanıyor heralde başka sıkıntı varmı bilmiyorum .. :(

      Sil
    2. Sami ilk önce sen ne istiyorsun mesela bence ilk tüm bloğlarda bakıyorsan hangi teman eksik bunları bir not al ve yavaş yavaş düzelt Senin açından eksiklik olarak gördüklerini bir yere yazmalısın diye düşünüyorum. İnan benimde çok eksiğim var Hakkımda veya bir tane ziyaretçi kısmı açabilirsin mesela yeni sekmeler ekleyebilirsin istiyorsan tabi kimi begendin....

      Sil
    3. Kimi begendin kısım yani bloğlarda neyi beğendin onları düşün

      Sil
    4. çok teşekkür ederim en kısa zamanda bu dediklerinizi uygulayacağım aslında uyguluyorum fakat fazla vakit ayıramadığım için böyle oluyor birkaç arkadaşın bloguylada uğraşıyorum kendi kişisel sitem boşta ona hiç el atmadım alt yapısıyla uğraştığım bir haber sitem var onu açmaya çalışıyorum bunlara vakit ayırınca bu blog bosta kalıyordu onlara çeki düzen verdim iyi kötü artık sıra bunda bununda eksiklerini kısa zamanda halledeceğim inş. destekleriniz için çok teşekkür ederim bu değerli yorumlarınızla beni çok mutlu ediyorsunuz :)

      Sil
  3. Bizim tohtor çok tembel çıktı yavv. Hep bakıyorum ama yeni yazı yok:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( tohtor buna üzüldü... Ozaman gelsin yeni paylaşımlar diyelim bu gecenden itibaren yeni bir donem baslasin bu blogda :)

      Sil

Yorum Gönder