Biz insanoğluyuz .....



Biz insanoğluyuz iyilikten, mutluluktan hic  anlamayız. Üzüntüyü, kederi, değersiz görüldüğümüz yerleri severiz. Üzüntüye imtihan der, mutluğu imtihan görmez cıvıtırız . Sonunu düşünmeden hareket eder sonrada bunun böyle olacağını bilmiyordum deriz. Aklımız hep mutsuzken çalışır mutluyken beyni çalışan çok az insan vardır ...
     
Benimle tartışmaya girme çocuk! Ne olursa olsun sana muhalefet olur yine ben kazanırım. Ne diyordum. Ha " olmuyor kanka" dedi. Olmayan ney ? Dedim . "Olmuyor işte her yolu denedim sevmiyor " .
- Bunun böyle olacağını biliyordun seni seven kız vardı neden ona şans vermiyorsun ?
- Bilmiyorum iyi kız ama sarmıyor beni, bağlanamıyorum.
- Öyle mi . Sende o kızı sarmıyorsun ondan olmuyor ...
       Şimdi ne alaka der gibi bakma. Dedim ya çocuk tartışmaya girme benimle sadece dinle;  biz insanoğluyuz sonu mutsuzlukta olsa hırslarımız vardır bizim, kolayı değersiz görüp inadına zora koşarız. Sanki çok gücümüz varmış gibi sonrasında gücümüz yetmez dost arar dururuz. Yardıma gelmeyeni düşman beller, yardıma geleni ise bir süre sonra adam yerine koymayız. Sevdik mi ölümüne sever sevgimiz karşılık gördümü hemen soğuruz.Anne ve Babamızı sevdiğimizi öldükten sonra söyleriz yada ruhsuz bedenlerine hissettirmeye çalışırız.
      Bak geçen doktorun biri şey diyordu ; Kadın karnındaki bebeğine demiş ki hep içimde kal dünya çok kötü sana zarar verir benimle güvendesin ölene kadar korurum seni . Bebek hırs yapmış ve o hırsla çıkmış anne karnından ilk nefesinde gözleri yaşarmış ve ilk tokatı yemiş...
Anlamlar herkes farklı bakar farklı anlar sen bardağın dolu kısmına bakarsın ben parmaklarının bıraktığı ize...

bitişi de bugün dinlediğim bu güzel videoyla yapalım ....


Yorumlar

  1. insanoğlu acı çekmeyi aşk sanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız insanoğlu olarak sürekli olarak hatalarımızı tekrarlıyoruz dediğinizde onlardan birtanesi... yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Gerçekten de mutluluğu imtihan görmüyoruz bunu hatırlarttınız bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzümüz gülünce her şeyi unutuyoruz kendimiz düzeltmeliyiz hepimiz ... yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Kolay olsun derken mutsuz olmak da var. Zor olsun ama o olsun diyor bazen insan. Çok iyi bir yazıydı cidden. Çok çok tebrik ederim. Sevgiler 💎💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyelimki kolayinda sonu hüsran zorunda önemli olan burada kaç kişi üzülecel kolayda bir kişi peki ya zor olanda ? Herkes çevrendeki herkes üzülecek... Çok sagol vaktini ayırıp yazımı okuduğun için :)

      Sil
  4. Arkadaş, iyi bir çalışma, elinize, yüreğinize sağlık. Yaşam o kadar da ciddiye alınacak bir durum değil bana göre artık; çünkü çook ciddiye alarak yaşadım bu günlere kadar. İnsan geç öğreniyor malesef. Biraz ti'ye almak lazım diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için yazimi okuyup vakit ayirdiğiniz için haklisiniz birazcik ti ye alarak yasamak lazim sonucta yalan dunya diyoruz herseyi birakip gidiyoruz en yakin dostumuz mezarimizin basina kadar dosluk ediyor deger vermesini ogrenmeliyiz

      Sil

Yorum Gönder