Öldüreceğim onu...!



Yavaşca kapıyı açtı. Odanın tam ortasında bulunan yataktaydı saçları dagılmış, dudakları patlamış boş gözlerle etrafa bakıyordu. Kapı aralığından izlemeye devam etti sonra göz göze geldiler içinin titrediğini hissetti, burnu sızlamaya başladı ve gözleri yanıyordu adeta...
Kadın; tanıyamadım kimsiniz? dedi.
Tam birşey söyleyecekti ki nefes
alamadığını hissetti kafanı aralıktan hızlıca çekip kendini dışarıya attı. Bağırmak , bir yerlere vurmak istiyordu . Derin derin nefes alarak etrafına baktı sonra koşarak en yakındaki tepeye çıkıp ağlamaya başladı eline aldığı tüm taşları tüm gücüyle fırlatıyordu sanki taşlar onun düşmanıymış gibi...
- Ne yapıyorsun burada?
-...
- Ağlıyor musun ?
Gelip sıkıca sarıldı sakinleştirmek ister gibi dayanamadı bu sıcak sarılmaya dizlerinde derman kalmamıştı bıraktı kendini.
- Bizi hatırlamıyor, durdurmalıydım onu?
- Ne yapalirdin ki ?
- Bilmiyorum
- Kaçmakla doğru olanı yaptın gücün yetmezdi.
Gözleri kardeşine kaydı küçücük kız çocuğu duruyordu yanında derin bir nefes daha alıp caresizliğini düşündü
- Öldüreceğim onu!
- Sinirlisin böyle konuşma hadi gidelim belki hatırlar hem bize çok ihtiyacı var...

Eve geldiler küçük kız önden girdi odaya yatakta oturan kadının karşısına geçtiler küçük kız;
- Anne ?
-...
- Anne iyi misin ?
- Neden bana anne diyorsun sizi tanımiyorum kimin çocuklarısınız?
Küçük kızın gözleri abisine kaydı; abisi şok geçiriyordu abisinin kolundan tutup
- Gel oturalım hatırlayacaktır ....
Küçük cocuk koşarak eve geldi kapıya yaklaştığında içerden bağırışmalar geliyordu. Kapıyı açtı annesi babasına yalvarıyor, kendisini dinlemesini istiyor babası ise olan gücüyle vuruyordu. Çocuk korkuyla dışarı attı kendini iceriden " vurma ne olur dinle beni " diye sesler geliryordu. Derken vurma diye bağırarak uyandı etrafına baktığında küçük kardeşiyle halı üzerinde uyuyakaldıgını anladı. Ayağa kalkıp sandalyedeki montu kardeşinin üzerine örttü, karnı gurulduyordu bu pek umrunda değil di sessizce sandeyeye oturup ayaklarini karnina doğru çekti gözleri yataktaki annesindeydi.....

Yorumlar

  1. Harikasın kardeşim çok etkileyici cümleler dans ediyor ve akıcı bir anlatim tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yorumunu baska bir yerde okumustum neyse sagol kardesim

      Sil
  2. Yeni bir hikaye mi? Bizi bol bol ağlatacaksın sanırım. Duygu doluydu. Umarım devamı olur çok merak ettim. Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bire bir yaşanmış hikaye devamı olmayacak istemiyor sahibi ... Devamini kisaca söyle diyeyim işleri iyi kotu düzeltiyor o çocuk ...

      Sil
    2. Yaşanmış mı? Şimdi daha da merak ettim. Tabii sahibi istemiyorsa saygı duyarım. Çokta güzel bir giriş yapmıştın :(

      Sil
    3. Çok sagol yorumun icin ... İns baska bir olaya yada hikayeye diyelim

      Sil
  3. Ne güzeldi Sami... Arkası vardır dilerim. İlginç bir tarzın var. Hareketleri, duyguları hissettiriyorsun. Senin yazman lazım. Sevgiler oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece abla çok sagol güzel yorumun için bu yaşanmış bir olay devamı sahibi başta olmak üzere herkese zarar verir bizlerde kuçukte olsa iz biraksin diye bu kismi yazdim .. çok sagol beni hiç yanliz birakmadin her yazima destek oldun :)

      Sil
  4. Rica ederim Sami. Çok hoşuma gidiyor yazıların. Anladım demek istediğini. Hayırlı geceler oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sagolun ece abla begenmeniz beni cok mutlu etti :)

      Sil
  5. Ahh senin yürek dağlayan ama devamını getirmediğin yazıların...
    Çok beğendim. Emeğine sağlık. Bu arada o yorumu bende bir yerden hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkide getiremiyorumdur. Sürekli ruh halim değişiyor ayak uyduramıyorum kendime... hayatı yarım yaşayan yarım adamım ... O arkadaş onaya gönderdiği mesajı mesaj gitmedi sanıp aynı yorumu burda da yapmış kendileri kağıt kalem taraftarı kısaca teknoloji düşmanı :D :D

      Sil
  6. Devamı olmayacakmış ne yazık ki. Zaten bazı hayatlar yarım kalmıyor mu. Yazılırken yarım kalsa çok mu. Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarım hayatlar yarım yazılmalı olduğu gibi fazlasını yazmak acı verir ister mutlu ister hüzünlü her şekilde böyle düşünüyorum ... Devamini olayin sahibi anlatmamı istemedi haklida acisi tazeleniyor... Teşekkür ederim değerli vaktini ayırdigin için :)

      Sil
  7. Güzel anlatım, takibe alıyorum, bana da beklerim ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için takibe aldim uygun zamanda blogunuzu rahatsiz ederim :)

      Sil

Yorum Gönder