Hatırlamaktan İbaret....


- Eşşek seni ! Lan bu tam hayalimdeki gibi...
Gözleri parliyordu, Rüzgarda tel tel uçuşan saçları yüzünü kıskanırcasına kapatıyor, siyah gözleriyle ahenk oluşturuyordu. Çocukca bir gülümseyişle baktı, yüzleri
kızarmış, mutluluğu elleriyle yaptığı anlamsız hareketler ve dudağını ısırışından anlaşılıyordu . Bir anda sarılıverdi boynuna; yine aynı heyecanla.
- Şu köşedeki büyük camlarla kaplı yer ney dedi. Aslinda kız tahmin ediyordu ama yine de sordu.
- Bilmem çıkınca görürüz...
- Eee hadi beni gezdirmeyecek misin ?
Anahtarı uzattı kız kaptığı gibi kapıya koştu, kapıyı açtığında donup kalmıştı;
- ama bu ... Bu ....
Koşarak girdi eve her yeri detaylı detaylı incelerken hoplayıp zıplıyordu. Hangi odaya girse önce büyülenmiş gibi kalıyor sonra zıplayarak detaylı detaylı inceliyordu sonra arkasını döndü ciddi bir yüz ifadesiyle ;
- Sen benim günlügümü mü  okudun ? Mahcup bir şekilde boynunu eğip;
- Hayır , Geçen sefer açık unutmuştun acık sayfayı okudum, yazanları uyguladım. Geriside sevebileceklerini seçmeye çalıştım .
Kadın ciddiyeti kaybetmiş tebessümle başı yere eğik adama bakıyordu, eliyle başını kaldırıp yanagından öptü ve sıkı sıkı sarıldı sonra  gözleri parladı. Adamı bırakıp koşarak üst kata çıktı ardından " inanmıyorum " diye bir çığlık yükseldi. Kadın yatak odasını görünce adeta küçük dilini yutmuş gibiydi odanın iki tarafı ve tavanı full camdı bir tarafında şömine diğer tarafta kocaman yatak, kendini yatağa bıraktı sessizce " seni seviyorum " diye mırıldanıyor aynı zamanda da cam tavandan gök yüzünü izliyordu. Uzun uzun izledi, artık yıldızlar ve uçsuz bucaksız uzay boşluğu vardi. Birden üşüdügünü hissetti derken baykuş sesiyle irkilip gözlerini açtı. Ev yoktu, yatak, şömine hiçbirşey yoktu gökyüzüne baktı yıldızlar bile gözükmüyordu. Gözlerini kapatıp tekrar açtı manzara aynıydı sonra etrafına bakındı boş bir balkonun ücra köşesine sinmiş halde buldu kendini sonra saate bakmak için telefonu açtı ekranda bir mezar taşı ve o isim vardi. Gözleri doldu, sıtma tutmuş gibi titremeye başladı, sessizce telefonu yere bıraktı.....


Yorumlar

  1. Rüya olmasına üzülmüştüm ama mezar taşı daha da üzdü 😢. Çok güzel yazmışsınız bir solukta okudum Sezen Aksu eşliğinde kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değeeli vaktinizi ayirdığınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Sami, ne zamandır yazına rastlamamıştım. İyi oldu gördüm. Ben sana sadece şunu yazacağım. Senden çok başarılı bir senarist olur. Ben de su gibi okuyuverdim. Kalemine sağlık oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam uzun zamandir bir istek yoktu akşam bir anda geldi normalde uzun uzun düşünürdüm yazarkende su gibi akti :) ben ve senarist olmak çok güzel olurdu keşke hobi amacli olabilsem :) çok teşekkür ettim değerli vaktini ayırdığın için :)

      Sil
  3. Sami, e-mail ile takip butonu yerleştirsene oğlum. Hiç olmazsa kaçırmam yayınlarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam ablam en kısa sürede ekleyeyim onuda

      Sil
  4. Blogların kralı sami kardeşim her zaman ki gibi çok harikasın :) merakla ve akıcı bir şekilde okudum cok beğendim kalemine yüreğine sağlık devamını bekliyoruz:);) sağlıcakla kal dostum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol kardesim :) devami olmicak kisa biseydi zaten :) vaktini ayirdigin icin tesekkur ederim :)

      Sil

Yorum Gönder