Tebessüm (2)

Birinci bölümü okumadın mı? spoil yememek için tıklayın 1. bölüm




-hiiiiç öyle arkadaşların komiklikleri geldi, dizi çok kötü yerde final yaptı değil mi?
-ben tahmin etmiştim mutlu sonla bitmeyeceğini...
- sen zaten erkek arkadaşından ayrıldığından beri her şeye karamsar bakıyorsun...
- senin erkek arkadaşın mı var ?

- ya baba yalan söylüyor, ne erkek arkadaşı asıl kendisi bugün bir erkekle konuşuyordu sıkı fıkı.
- baba valla sınıf arkadaşım, ödevimi unutmuşum öğretmen yok yazmasın diye onu görünce ona söyledim.
-tamam kızlar ödeviniz bitti, dizide bitti. Haydi yatağa. (yüzüne parmağı ile dokunarak) ama önce;
kızlar almıştı mesajı, gülerek babalarına sarılıp ikisi de uzunca öptü sonra ise küçük çocuklar gibi

Kavgaya etmeye başladılar;

-sen evlatlıksın o benim babam bi kere...
-benim doğum fotoğrafım var, seninki yok senin evlatlık olmadığın ne malum. Benim babam.
-benim zamanımda makinemiz yokmuş ama ben biliyorum; biz seni parkta bulduk, oyuncak bebek diye aldım gerçek çıktın. Şimdi babamdan uzaklaş evlatlık
-hahayt güleyim de boşa gitmesin. İki yaş büyüksün; o benim hem babam, hemde aşkım.

 Onlar böyle kavga ederken annneleri iki kızada çaktırmadan yaklaşıp kulaklarından tutup gülerek

-hayır o benim beyaz atlı prensim şimdi siz küçük hanımlar yatağa gidiyorsunuz, prensimle bende odamıza...
-oooo anneeee
-kanka yeni evlatlık geliyor.
-anne yenisini alacaksak bunu atalım bu olmamış baksana kanka filan diyor.
-kızlarrrrr siz hala burada mısınız?
- tamam gidiyoruz şiiit sen evlatlık; önce prensesler, sonra kül kedileri saygılı olmayı öğren.

Lambalar kapanmış evi bir sessizlik kaplamıştı arada köpek ve araba sesleri geliyordu.

-abla uyuyor musun?
-yok uyuyamıyorum
-niye ki?
-bilmiyorum, sen niye uyumuyorsun ?
-murat'ı düşünüyorum; buraya taşındık diye ayrıldı benden, şimdide en yakın arkadaşımla çıkmaya başlamış. Hep babamın bizi buraya getirmesi yüzünden...
-düşünme bunları, önüne bak. Burada belki daha iyi birisiyle tanışacaksın kim bilir? daha yeni geldik.
-senin gibi mi ?
-kaç kere diyeceğim bir şey yok aramızda diye
-sende yok
-nasıl yani
-daha önce arkadaşına o şekil bakanı hiç görmemiştim.
-nasıl bakıyordu ki?
-derinden, büyülenmiş gibi. Sen köşeyi dönene kadar baktı, sonra tebessüm ederek okula girdi.
-sen yanlış anlamışsın neyse yat benim uykum geldi.
-kapa sen konuyu, görecem  seni. Önüne gelen her fırsatı böyle elinin tersi ile ittin sonrada bana gelip ağladın.
-ne zaman ağladım sana be! yat uyu artık.

Etrafta çıt çıkmıyordu fakat uyuyamıyordu da. Arada bir kalkıp yastığını düzeltip kafasını tekrar koyuyordu, gözlerini ne zaman kapatsa mert'in bakışları aklına geliyordu. Tekrar kendi kendine konuşmaya başladı;

-bu kadar kısa sürede benden hoşlanmış olabilir miydi ki?
-yok canım daha muhabbetimiz bile yok.
-ya bizim kül kedisi haklıysa hem demiyorlar mı aşk birden gelir diye.
-ya o gün aşık olmuşsa.
-çocuk çok yakışıklı, sempatikte, gıcıklık yapmasa iyi çocuk aslında diğerleri gibi değil farkını koyuyor.
-sus be
-ablaaa kimle konuşuyorsun?
-yastıkla bugün hiç rahat değil
-murat'a ilk aşık olduğum gün benimki de rahat değildi.
-ne murat'mış, bitti murat yeter artık.
-ben murattan bahsetmedim ki iyi düşün.
-sus be yok öle bir şey
-hı hı

Sabah olmuş  uykusunu alamadan gözleri şiş saçları yarı toplanmış şekilde koşarak sınıfa girdi

- ooo sabah sporu diyosun, alıştın ha koşarak gelmeye. 19 mayısta koşulara mı katılacaksın?
-Allah'ım nedir bu çilem biri akşam uyutmaz, diğeri sabah rahat bırakmaz.
-ne yaptım şimdi ben ?

Ters bir ifade ile bakarak yerine oturdu.

-(mert) tipe bak cadı

......................................................


3. bölüm bölüm için tıklayın

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. bölüm bölüm yazayım dedim böyle 7 8 bölümlük bir hikayecik diyelim :)

      Sil
    2. Ama ben okuduklarimi unuturum unutkanlar icin kotu deyilmi sizce:)

      Sil
    3. özür dilerim haklısınız kötü... o zaman 7 8 i 3 4e düşüreyim belki orta yol olur :) uzun şekilde yazmak isterim fakat kendimden biliyorum uzun yazılar çok sıkıcı oluyor yarıda bırakıyorum kitap gibi değil insan pc yada telefon başında çabuk sıkılıyor ve dikkatsiz oluyor ...

      Sil
    4. Yooo ben saka yapiyorum nasil istiyorsaniz hangi sekilde daha cok okunuyorsa oyle devam edin basarilar dilerim

      Sil
    5. her iki şekilde okunur da bu şekil daha iyi olduğunu düşünmüştüm sizin için bölümleri uzatıp bölüm sayısını düşüreceğim :) teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bölüm bölüm yapıyoruz genelde Sami.Sen de öyle yaparsan seviniriz.Zira çok blog okuyoruz.Zaman engeli olur.Neyse, diyalogda başarılısın.Hikayeyi hareketlendirmiş.Devam , bekliyorum gerisini.Aşkı yaşasınlar.Kutlarım, sonra mailden bazı tavsiyelerim olabilir.Bunu üçüncü bölümde yaparız.Sağlıcakla kal Sami.Ece ablan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim ece abla. haklısınız galiba ben o açıdan hiç bakmamıştım. tüm okuyan ve okuyacak olanlardan özür dilerim bu hatam için. üçüncü bölüm de daha fazla zaman ayırıp daha uzun bir bölüm yazacağım inşallah. vereceğiniz tavsiyeler benim için altın kıymetinde olacaktır. beni çok mutlu edersiniz. üçüncü bölümde yapalım çok güzel olur. uzun olacağı için birazda korkuyorum yazılarım hep kısa kısa bildiğiniz gibi heral de en uzun yazımı yazacağım. tekrar teşekkür ederim ece bala sizde sağlıcakla kalın :)

      Sil
  3. Sami sen bu işi biliyorsun.. Acayip iyi bu hikaye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim bence okuyucularının kaliteli insanlar olmasından kaynaklanıyor okyucu iyi olunca yazarda onlara göre bişeyler yazıp karalamaya çalışıyor :)

      Sil
    2. Valla payım varsa ne mutlu hatta gurur verici. Ben bayıldım. Düşün ki okuduklarım genelde aklımda kalmaz ama gayette kaldığım yerden keyifle okudum. Eline sağlık.

      Sil
    3. olmaz mı katkınız dediğim gibi benim aklımda devam etme fikri yoktu siz beğenince yazdım sonra yaptıgın yorumlardaki eleştiri ve görüşleriniz benim için çok kıymetli ben yakın çevremden istediğim halde çoğu kişi sizin kadar destek olmadı bana. hatta bir ara kapatmıştım hilal elif destek verdi geri yazmaya devam ettim emin olun yazarken yazmış olayım duygularım tatmin olsun kısmını geçtim, yazarken sizlerin beğenip beğenmeyeceğinizi düşünerek yazıyorum birkaç takipçim var onlar değer vererek gelip okuyor onların değerine sağdık olmaya çalışıyorum :) beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  4. Sami güzel bir paylaşım olmuş Belki aklında kalmayanlar ve yeni yazılarda eklenince hepsini bulmak zor olur Nacizhane İlk yazdığından itibaren Tebessüme Bir link koyarsan mesela Tık tık gibi hem konuları okumak isteyenler başa döner hemde sen araya başka bir konu ekleyebilirsin gibime geldi. Sadece bir öneri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim fikrinizi uyguladım birinci bölüme fakat biraz küçük yazıldığı için belli olmamış onu düzelteyim aslında bende bir çözüm buldum yeni bölüm biraz uzun olcak üç dört birleşimi ama sayfaya uzun geleceği için iki bölüm şeklinde iki paylaşım yapacağım hem uzun bölüm olacak hemde paylaşım çok uzun olmayacak :)

      Sil
    2. Uzun olursa resim gif gibi Doneler eklersen bir iki saniyede olsa o resme bakıp tekrardan okumaya geçiş yapabilir. Ben uzun yazılarda muhakkak bir resim veya bir çizim koymaya çalışıyorum Nedenine gelince Uzun yazıları okurken muhakkak bir dağılma söz konusu olmaktadır. Dikkat dağınıklıgı veya yazının uzunlugunu toplayıcı özelliği Resimdir. Yazılarına hikayelerine benzer paralellikte Resim koymanı öneririm Bende işe yaradı Sende denemelisin ...

      Sil
    3. Resim başta değilde orta kısımlarda olsun onu söylemeyi unutmuşum :)))))

      Sil
    4. aslında güzel fikir genelde ben resimleri alel acele bulurum yazı bitip paylaşırken :D en dikkat çekici olanı seçmeye çalısırım :) biraz yazdım paylaşmadan önce fikrini uygulamaya çalışacağım inş beceririm :D

      Sil
    5. Olur olur sen yap bir Orta kısımlara serpiştir Başaracaksın güveniyorum yaparsın :) Kolay gelsin ...

      Sil
    6. teşekkür ederim çok sağol :)

      Sil
  5. Buraya kadar çok güzel bakalım. 3.bolum nasıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem ben yazılarımı pek begenmem, yazının degerini onu okuyanlar belirler :) güzel diyolar bu arada cok tesekkur ederim vakit ayirip okudugun icin :)

      Sil

Yorum Gönder