Blogger Mim-2017'ye Doğru /MİM

Mime başlamadan önce güzel bir haber vermek istiyorum

KODESPA HOSTİNG&SUNUCU
Gazi ve Şehit Ailelerine ücretsiz #Hosting sağlıyor. Hiçbir neden ve sebep göstermeksizin Hosting ihtiyaçlarını karşılıyor.
Kodespa.net Sipariş verip #GAZİSEHİT100 kupon kodu ile Ücretsiz hosting alabilirler.

Bu arada bu reklam değildir hosting şirketi lise arkdaşlarıma ait bende dün gece gördüm bu mim hareketi ile daha çok kişiye ulaşılabileceğini düşündüm sizde dostlarınıza haber vererek veya paylaşarak daha çok kişiyi haberdar edebiliriz . üstteki bilgilerden sipariş veremeyen arkadaşlar en altta mimlediğim ALİ ÇÖMEZ' E mesaj atabilirler kendisi şirketin kurucusu. Mime geçelim ozaman :)





Dilek Kıroğlu'nun başlatmış olduğu mim hareketine  Hikaye Kalpli Kadın ( İlknur Güllü ) 'nın mimlemesiyle bende dahil olmuş bulunuyorum kendisine teşekkür ederim :)

istediğimiz sorudan başlayamıyormuşuz ilk sorudan başlayalım öyleyse

1-Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan geçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

- Huylu huyundan vazgeçmez ama insanlara daha az güvenmeliyim, biraz daha sosyal olmalıyım...

2-Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?

- Daha çok dilek hakkı isterdim :D şaka bir yana 3 dilek hakkımı da anneme verirdim

3- Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)

- Kendim için bir şey istiyorsam namerdim :D Yeni yılda gelecekteki çocuklarım için belirlediğim en uygun anneye bir adım daha yaklaşmak var planlarımda birde birkaç iş :) kedime gelince ondan rahatı yok keyfine göre takılıyor dışarıda. Sabah öğle ve akşam saatlerinde ya mutfağın penceresine yada balkona gelip yemeğini alıp gidiyor bizi aş evi olarak kullanıyor :)

4-Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.

- Çıkmaz. Çocukluğumdan beri birçok sınava girip çıktım. Bu sınavlara giderken Malatya'nın girişinde 5 katlı büyük bir fabrika vardır, Sahibi piyangodan parayı bulunca bu fabrikayı kurmuş sonra ailede huzursuzluklar başlamış para yüzünden sonuç olarak adam fabrikanın çatısından atlayıp intihar etmiş her o fabrikanın önünden geçişimizde babam bu hikayeyi anlatırdı ve rahat kazanılan paranın saadet getirmeyeceğini söylerdi . Hayatım boyunca rahat paraya yönelmedim o yüzden o bileti almam bana da çıkmaz.

5- Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.

- Bloğumu yazıyorum, bide hala seviyorum başkada bir şey yapılmaz parasız . Ben napolyoncuyum para para para :)


- MİM Zamanı 

1. ALİ ÇÖMEZ (http://alicomez.com/)

2.TANER KUŞ (http://tanerkus.blogspot.com.tr/)

3. Hilal Elif  Mutlu (http://hayallerimyaziyor.blogspot.com.tr/)

4. Yağmur Yağar (http://senbenvehickimse.blogspot.com.tr/)

5.Yunus Kuttan (http://yunuskuttan.blogspot.com.tr/)

6.Berika'nın Günlüğü (http://berikaningunlugu.blogspot.com.tr/)

7. Yağmur Tozu (https://yagmurtozu.blogspot.com.tr/)


Mimlenenleri mimlemek istemedim birde herkesi mimlemedim diğer arkadaşlar mimlesin diye :) Seviliyorsunuz yeni yıl saglık huzur ve mutluluk getirsin :)

Yorumlar

  1. Teşekkürler sami, Mim olayından bi haber bir insanım :) Kodespa'nın Gazi ve Şehitlere verdiği bu güzel kampanyayı demek te istemiyorum ancak farklı kelimelerle uzatmak istemiyorum. Kısaca paylaştığın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman mim etkinliğinin devamını bekleriz senden bakalım bu sorulara sen ne cevap vereceksin :) siz böyle güzel birşey yapmışsınız kücükte olsa katkım olduysa ne mutlu bana :)

      Sil
  2. İlginç ve espirili :)) Gerçekten eğlendim okurken. Davetimi geri çevirmediğin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim bu güzel mimde yer almak benim için bir zevk ti :)

      Sil
  3. Yahu mimde olmasa yazacağın yok be Tohtor. Çok eğlendim okurken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin telefonu elime alip dogaclama yazdigim icin zaman sıkıntısı oluyor :(

      Sil
  4. Güzel bir mim olmuş :). Cevaplarınız gerçekten eğlenceli ama piyango işi biraz üzücü olmuş. Bide son cevabınız baya bir gülümsetti kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize sevindim :) gercekleri biraz samimi yazmak istedim :) degerli yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. mim için teşekkür ederim kardeşim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder