Yeniden Ben...


Herşey güzel giderken olmuyor deyip yapamıyorum deyip herşeyi yarım kaldığı gibi bloğuda yarım yapan kişiyim merhaba ben yarım adam...

Evet yazmaya yeniden başladım birkaç nedenden dolayı bırakmıştım sonra anladım ki yazarken acı çekiyordum fakat o acı beni mutlu ediyormuş bide ben böyle hüzünlü acı dolu şeyler yazarken acaba oda okuyup üzülür mü yada bilmeden istemeden yazdıklarımla onu üzer miyim dediğim bir insan vardı, bloggerdan tanışmış böyle çok gülemediğimiz, iki zıt kutubun birbirine hızla çekip çarpması gibi kavgalar ettigimiz fakat bu kavgaların bizi ayırmadığı aksine dahada birleştirdiği bir bucuk yıllık bir ilişkimiz oldu. Sonrası malum " tez geldi hicran ayrıldık hemen"... Ve yazarkenki çekilen o acınında hasretiyle taslakta olan yazıları yayına koyup birşeyler dökmek istedim...

Aslında çok şey yazmak istiyorum o kadar doluyum ki ne uyku dindiriyor içimdeki dalgaları nede bir dostla dertleşmek. Kızıyorum kendime geçmişle boğuşuyorum, geçmişi kaybettiğim gibi geçmişe kızarak geleceğide kaybediyorum ama hiç birşey umrumda değil. Batıyorum, battıkça kaybediyorum sabrımı,neşemi,duygularımı en önemlisi içimde sakladığım çocukca huylarımı ...

Kabullenmek çok zor ama galiba ben kaybettim , olmak istegim, yasatmak istediğim kendimi...


Yorumlar

Yorum Gönder