Hepiniz Defolun!!!


Hepiniz defolun !! hic birinizi istemiyorum ...
Acı çekiyorum, anlatabiliyor muyum? Sanki
üzerim de tonlarca yük var.
Yanımdaki İnsanların gülmesi bile bana acı çektiriyor. Sen üzgünken ben üzgün isem ben üzgünken sen neden gülüyorsunki? Yatagımdan çıkmak istemiyorum herkesten uzak sessiz sakin Bir ortam ne kadar güzel olurdu ....
İNSANLARA yardim etmeyin, onlari sevindirmeyin, zamaninizi onlara ayirmayin, sanki yoklarmış gibi davranın Çünkü deveye diken, insana siken yaranir insanim diyenden uzak durun acizim Çaresizim muhtacım diyene Kosun ama bunu dili ile degil kiyiya köşeye cekilip bunu sessizce boyutu hissettirene koşun yada siktir edin ne diyo intizam -i kelam- vefada;
Demişlerdi hep, o Yollardan geçtim
Neden Dinlemez bir insan tecrübeli Şahitleri
E tabi Kendi kazdığı kuyuya Kendi düşmeli
Tamam da, Yaparken o böyle düşlemedi
Hicbir iyilik cezasız kalmıyor
Ve dostun vefasız olursa iştahın kabarmıyor hayatta
Hicbir doğru yanlışlarını götürmüyor ...
Siz en iyisi boşverin Gidin Bildiğiniz yapin Çünkü bu yazdıklarımla iyilik yapmış olcam Bir işe yaramıcak dedim ya deveye diken, insana siken ....



Yorumlar

  1. Çoğu insan nankör ve seni hayal kırıklığına uğratıyorlar ama arada güzel insanlar da var :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında onlar uğratmıyor biz fazla anlam yüklediğimiz için hayal kırıklığına uğruyoruz.. o güzel insanlar gitmezler sen istedigin kadar git desende gitmiyolar dogru ve yanlışlarıyla hep aynı yerde bekliyolar bu yüzden onlara güzel insan diyoruz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder