İşkence gibi...


Belkide en büyük cezamdı hayatı olayları önceden hissetmem veyahut geçmişi unutmamam !
Nerden başlayayım ? Ortaokul bitmis lise tercihleri, listeye şöyle bir baktım ilk dort
anadolu sonra sağlık... Müdürün sesi kulaklarımda anadolu gelir senin puana o olmasa sağlık sessizce sandalyeye yönelip "hic biri gelmeyecek 12.tercih anadolu teknik gelecek" demiştim sonuç 12.tercih....
Lise kac hatirlamiyorum sabaha kadar kabus ardindan sabah içim içimi yemiş günüm berbat geçmisti sebebi bilinmez hissediyordum bugun çok korkunç bişey olcak ya bana ya sevdiğim birine şakasina oda arkadaşimla helalleşip okula geçtim öglen arası babamı arayip konuştum dedenlerdeyim demişti deden kelimesi yetmişti hissediyordum okulu asip eve gittim malum Allah rahmet eylesin :(
Lise iki haritaya bakiyoduk arkadaşa dönüp bu kütahya da birşey var beni çekiyor demiş lise üçte ise üniyi kütahyada okuyacam bak gör demiştim kimse inanmamısti bakın noldu şimdi yedinci tercih kutahya :D
Ve daha nice böyle büyük küçük olay anlatsam yirmibir yılın son çeyreğini dinlemiş olursunuz :)
Çok kötü bişey sabah uyaniyorsunuz ve içinizdeki ses bugün olacakları sanki size söylüyor bu güzel bir filmin veya kitabın sonunu öğrenmek gibi sabah size spoil veriyor.
Ya geçmişi unutmamaya ne demeli okula ilk başladığın gün, beş yaşinda bir hevesle tuttuğum oruç bozulur diye sabahtan öğlenin sonuna kadar tuvalet tutuşumu :D , izinsiz yüzmeye gittim diye dayaktan dudağım patlamıştı, sınıfta sevdiğim arkadasın kalemi çalınmıştı kalemin rengini, sokakta cinci hoca ile dalga geçişlerimizi , bir oyla sınıf başkanı oluşumu ertesi sene ben bile kendime oy vermeden sıfır oyla seçimi kaybedişimi, ilk kavgamızı, gülüşünü, arkandan hüzünlü bakışımı, ilk aşık oluşumu, ilkkez elimin eline değişini...
 Çöplük gibi dün ne yediğimi unuturken bunları unutamamak silememek düşündükçe ...
Delilik, işkence, ceza.....

Yorumlar

  1. Anılar... Geçmiş...

    :(

    :)

    YanıtlaSil
  2. Adı geçmiş fakat sende geçmemiş kardeşim...Bazen tebessümle hatırlamak zorunda kalırsın bazen hüzünlü bir şekilde...Fakat tam olarak unutmak imkansız gibi bir şey!!!Yaşıyor olmak her an bir aniya esir kalmaktir bi bakıma....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman yaziyi özetlemişsin :) senin yazilarinida bekliyom yaz artik su bloga ;)

      Sil

Yorum Gönder