Küçük bir detay...



Sosyal medya hayatımıza girdikten sonra insanlarin hayatı değişti diyebiliriz mesela filozoflarımız,şairlerimiz,komedyenlerimiz ve eşeklerimiz bir hayli artti bunlarin yani sıra özgünlüğü ve insanlığı bozulmamış
insanlarımızda kendi çaplarında bu ortamda boy gösteriyor.
Şimdi size şans eseri fark ettiğim başta arkadaş sandığım fakat araştırınca sevgili olduklarını öğrendiğim çiftin sessiz sinemasından bahsetmek istiyorum..
Yine böle bir akşam yatağıma uzanmış facebook hesabımda gezinirken bu çiftlerden kız olanı kücük bir çocukla resmini paylaştı aradan bir iki saat sonra erkek olan küçük yeğeni ile bir foto attı tabi burda bişey yok üç dört gün sonra erkek olan elinde bir çiçekle foto attı ertesi gün kız bir çiçegi koklarken çekilmiş bir foto attı ardından erkek olan gece geç saatte kızlı erkekli bir foto attı beş dakika sonra kız olan sinirli yüz ifadesi olan bir foto attı iste o zaman dikkatimi çekti ve özel ilgi alanıma girdiler nese biraz daha zaman geçti bu fotolar böyle gitti en son olarak aynı resmi kapak fotosu yaptılar dedim bunlar kesin çıkıyor ve sormak istedim erkek olana mesaj atıp buluştuk ve sordum.
dediki;"evet çıkıyoruz kim söyledi sana biz gizli tutuyorduk bunu "
Dedim; " attıgınız fotoları yorumladım '
Şaşkın bir ifade ile suratıma baktı dedim; "attıgınız resimlerle birbirinizle konuşuyorsunuz inanmazsan sirasiyla incele "
Çocuk bir kez daha hayretle bakınca suratıma bukez ben anlam veremedim sonra müsade istedim giderken arkama dönüp; " ha bide kullanici adiniza adinizi koymaniz guzel yanliz onun isminin sonunda senin seninkinde onun baş harfi vardi buda yorumlarimin destekcisiydi dedim" gülerek alkışladı kendimi sherlock holmes gibi hissettim :) resimlerle konusmalari hoşuma gitti
Anlatmak istedim tesekkürler :)

Yorumlar