Ama...


Ama... Diyebildi sustu çünkü savunmada
amadan sonrasını kimse takmaz biliyordu, onun için sustu. Gözlerinden yaşlar boşandı çaresizdi, çaresizliğine ağlıyordu ,sahipsizliğine...

Günler geçmis, haftalar geçmiş, aylar geçmiş, yıllar geçmiş ama hala o günü hatırladıkça içi sızlıyodu kime anlatsa hep ayni şey yıllar geçmiş diyorlardı kimse amadan sonrasını takmıyordu... Kız arkadaşından da böle ümitlenmişti "çok iyisin ama olmaz" amadan sonrasıni umursamamıs sevmeye devam etmişti...
Mesela bloga davet ediyorum tamam bakarım diyor deyiş o deyiş daha cevap yok haftalar sonra nasıl buldun diyorsun ha unutmuşum tüm yazıları okudum çok güzel diyolar begendiğine yorum yapsaydın diyosun çok güzel hepsi ama ben yorum yapamam diyor ben de üstte açıkladığım gibi ama dan öncesini okuyup sonrasını bırakıyorum
-"Ama"kimileri için umut, kimileri için küfür sebebidir ...
Siz bu yazıyı okudunuz ama ne anlatmak istediğimi anlmadınız dimi ?
Daha güzel yazı yazıp sizi mutlu etmek isterdim ama yazmadım
 Sizde bu yazıyı okudunuz ama amasi maması yok okudun gitti
Neyse ama vesselam

Yorumlar