Rüya Treni Kalkmadan (tavsiye)


Biraz geç oldu ama bende yeni fark ettim aslinda başka bişey yazmayı planlıyordum şans eseri müzik dinlerken kendimi bir anda Malatyanın küçük ilçesinde doğayla iç içe olan evimde buluverdim bunu sizinle paylaşayım dedim.
Kulakliğı takıp altta vermiş olduğum videoyu son ses veya dışarıdan ses duymayacak şekilde ayarlayıp oynatıyoruz :) gerisi size kalmış gözlerinizi kapatın rüya treni birazdan kalkar ....
Ben kendimi evimin balkonunda sert minderler üzerine uzanmış yağmuru dinlerken buluyorum bir nebze olsun huzurun tadını çıkarın...


Yorumlar

  1. Şahane bir fikir olmuş yalnız ara ara paylaşmak lazım bu tarz seyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim bende aynı fikirdeyim arayi tam ayarlayip uzatmadan veya kısa tutup insanlarin hissiyatini köreltmeden böyle küçük tavsiyeler verilebilir

      Sil

Yorum Gönder