Sen çok özelsin...


Sen çok özelsin, en özelsin...

Genç adam telefona bakıp tebessüm etmeye başladı sonra duraksadı derin derin düşündü, farkında değildi tırnağını kemiriyordu birşey bulmuş gibi iki eliyle sıkıca telefona sarılıp bişey yazdı. Sonra savaş kazanmış komutan gibi göğüsünü kabartarak "oldu bu iş" deyip telefonu koltuğa fırlattı, telefon koltuğa çarpıp yere düştü ....


Yoruma açık bir bölüm yayınladım niye böyle birşey yaptım bilmiyorum bazen öyle birşey oluyorki sadece yazıyorum, insanlarla konuşmaktan daha güzel birşey yazmak. Dert anlattıkça çoğalır; sen anlattıkça insanlara derdini kaybedersin karşındaki sana görmediklerini gösterir veyahut gördüklerini yanlış gösterir hepsini geçtim zayıf noktanı açığa çıkarırsın be ustam. Kısacık ömrümüze neleri sıkıştırdık bilmezmisin; ne çabuk unuttun içmeden sarhoş olduğunu? Bilirim için kan ağlar, gözlerimin önünde kaybettin o savaşı... Sen onu feth etmek isterken o sana müttefiklik teklif etmişti ne çok ağlamıştın ... Yazarken sarhoş olmak böyle birşey konuya başlayıp sonunda farklı bir konuya giriyorsun dedimya bilmiyorum düşündükçe durgunlaşıyorsun sonrası uçsuz bucaksız düzlük... O ova senin bırakmak istemiyorsun...

Neyse ben girişteki bölümün yorumunu yapıp güzel bir şarkı ile ovama dönmek istiyorum ...

Yıllar geçmiş delikanlı evlenmiş hatta bir çocuğu bile olmuştu. O eşyalar bir hüzüne, bir hıçkırık sesine daha şahitti; makyajı akmış dudakları patlak bir şekilde aglıyordu kadın... Kulaklarında hep aynı ses " sen çok özelsin, en özelsin" teklif etmeden önce söylemişti delikanlı, şimdi ise karısını dövmüş başka bir kadına gitmişti. Ha evet fikrimi söyleyecektim en başından belliydi çok değil az birşey eskiye dönelim " birşey bulmuş gibi  iki eliyle sıkıca  telefona sarılıp bişey yazdı sonra savaş kazanmış komutan gibi göğüsünü kabartarak oldu bu iş deyip telefonu koltuğa fırlattı, telefon koltuğa çarpıp yere düştü .... " Hala anlamadıysan fazla söze gerek yok.

Hadi gidelim dostum durdukça anılar canlanıyor ....

Yorumlar

  1. Muhteşemdi bu çok farklı bir bakış açısı.Bayildimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) begenmene sevindim gerci anlarsın biraz yazının içinde bogulunca degisik bakış acıları ortaya çıkıyor

      Sil
  2. Farklı bir yol ve bakış açısı:) Başarılı dostum devam durmak yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana diyosun ne zamandir şiirlerini okuyamiyoruz ;)

      Sil

Yorum Gönder