Dünya Dönüyor / MİM

 
Kadınların dil silahıyla gazi olan bir kardeşimiz :D
  Hiç yazasım yok ama borçlu olmayı veya öle hissetmeyi sevmiyorum özellikle değer verdiğim insansa bu geceleri uyuyamıyorum bile :) şimdiler de bir mim çılgınlığı var olayı pek anlamasam da bir şeyler karalıyorsun ve sevdiklerini etiketliyorsun bu hem teknik olarak hemde manevi olarak güzel bişey iyi düşünülmüş ... neyse zaten ben bunu analatmayacaktım berika örgetmenim beni iki
kere bu mim olayında etiketlemiş düşündüm ki sonuçta herkes bir şeyler karalıyor ben de bir farklılık yapayım bu mim hareketi kadınlar üstüne olsun :)

      Evet yanlış okumadınız dünya gezegeninde yaşayan insan ırkının dijital sistemli olağanüstü özelliklere sahip olan türü KADINLAR....!

      Küçüklüğümden beri dünya dönüyor derler , ben dünyanın kendi ve güneş etrafında döndüğünü kastediyorlar sanırdım ama öle değilmiş olay çok farklıymış dünyadaki üstünlük kavgasında roller değişiyormuş gün gelir devran döner atasözü vardır herkes bilir olay aynen öleymiş... Hani üstte olağan üstü dijital tür dedim ya oradan bu konuya giriş yapmak istiyorum... taş devrine gidelim hatta ilk insanlara kadın; erkeğe eş yoldaş yani erkeği tamamlasın diye yaratılmış yani eşitlik söz konusu biri olmazsa biri olmuyor, ilk başlarda eşitlik devam ediyor çünkü biz erkekler çıkarcıyız abi :D neyse sonra erkek ırkı üstün olduğunu iddia eder kadın da hemen kabullenir diye bilinir; oda öle değilmiş biz kendimizi düşünürken onlar gelecekteki zaferleri için hazırlık yapıyormuş uzun bir süre erkek üstünlüğü devam ederken dünyada kadınlar yer altından her yere nüfus etmiştir buda kadınların yer altı dünyasına erkeklerden daha önce girdiğini, sürekli bahsedilen ilümünati mi her neyse onlar gibi çalıştığını gösteriyor 'HER YERDELER' çok uzatmadan bitirmek istiyorum... alttaki resim internetten alınma ve her yerdeler sözümü açıklar nitelikte :(
kendimiz ettik kendimiz bulduk taş devrindeki adama bilgisayar versen o nasıl bilgisayar bakıyosa bizde kadınlara öle bakıyoruz şuan :D bu yazımda kadınlardan bahsettim son olarak kadınların bloggerı ele geçirmek için kahramanca mücadele veren birliğin bloglarının linki vereceğim bu olağanüstü blogları takipte kalın :D



-Berika'nın Günlüğü
-Mayıs,37
-Ece Evren
-Dağınık Valiz
-Hayallerim Yazıyor
-Koto-rin Dünyası
-Şeyda'nın Günlüğü
-Her Şeye Bir Şey
-Yazim Bari
-Zeynep'in Günlüğü
-THEADORA
-Kelime Tozu
-Miras-Erist
-İğne Kutusu
-Kolay Yemek Tarifleri
-Fato Fotofan

siz mimciler nasıl diyo '' MİMLENDİNİZ'' :)

not: unuttuğum arkadaşları hatırladıkça ekleyeceğim unuttuklarımdan özür dilerim...

Yorumlar

  1. Vay canına şu an bi özgüven patlaması falan yasadım iyi ki kadınım :D çok tesekkurler Sami.Adimi orada gormek inanilmaz mutlu etti beni :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) diyosun bende özgüveninizin artmasi icin yazmistim :D rica ederim gonul daha iiisini yazmak isterdi :) sevgiler...

      Sil
  2. Bende varım listede çok teşekkürler.Ve güzel bir mim olmuş tam bizlik değil mi?Berikacım.

    YanıtlaSil
  3. Mim mi o ? Şu ortamda beceremediğim ve anlayamadığım şeyler listesinde açık ara mim birinciliği oynar. Çok teşekkür ederim efendim. O kadar olacak tabii kadın mücadelesi. Konuşmayı çok seven bir varlığın klavyesi nasıl olur acep, değil mi? :)

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim ben tesekkur ederim herkesin çok guzel dusuncesi ve yazilari var onlari paylastiginiz icin.. listede adınızın olması fikrimce sizlerin başarısıdır dedigim gibi ustteki liste takip ettiğim kişilerin listesi :) kadinlarin klavyesi bence cok guzel olur erkekler icin cunku anlamayip ismine dirdir dedigimiz konularin cogu klavye ile yaziya aktariliyor biz erkeklerde dinlemekten kurtuluyoruz :D

    YanıtlaSil
  5. :D :D Sabah sabah iyi geldi. İllimanitinin bireyi konuşuyor. :D :D Yazılarına göz atacağimm...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D dünyayı yöneten bir grubun üyesinden böyle yorum almak blogum ve benim için gurur kaynağıdır efendim :D :D keyifli okumalar insallah yazılarımı okurken keyif alırsınız :)

      Sil
  6. Çok keyifli bir yazi olmus gülümseyerek okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gülümsediyseniz yazim başariya ulaşmis demektir amacim mim olusturmaktan ziyade insanlarda tebbessum olusturabilmekti :)

      Sil

Yorum Gönder