Garip Bir Mektup



Hadi gel çocukluğumuza dönelim, güneşi bir çocuk heyacanı ile karşılayalım ama bir kış sabahı olsun .Çünkü ben; sen varken en çok kış aylarını severdim, dışarısı soğuk olurdu tenefüs saatlerinde sınıfta oturur
sana bakarken hayallere dalardim. Bir bakmışım akşam olmuş, anlayacağın hiç mutlu bitiremedim hayallerimi...
Güzel günlerimiz oldu. Her ânını dün gibi hatırladığım günler, her ânını düşündükçe tebessüm ettigim saatler. Biliyor musun? bazen kendimi deli gibi hissediyorum arada insanlar tebessümlerime tuhaf tuhaf bakıyorlar ama bilmiyorlarki aklımdan geçen anıları...
Konuşacak çok şey var. Saatlerce seni anlatmak isterdim; gülüşünü, kıvırçık saçlarını, utanmanı, sinirlenince kızaran yanaklarını, keçi inadını, kavgalarını ve daha nicelerini oturup saatlerce anlatmak isterdim de dedigim gibi sonu hayallerimde olduğu gibi hüzünle bitiyor, hayallerimde zil çalar giderdin, anilarimda da zil caldi gittin, bir dahada gelmedin.
Hani hep derdin çok konuşuyorsun diye; bak bu kez çok konuşmadım. Herşeyi atlayarak anlattım, belki okursun diye. Hoş okumazsın okursan sana güzel bir teklif yapacağım; şimdi çocukken gitmiştin ya! onun gibi sen bu yazının son satırlarını okurken zil çalsın arkana bakmadan, habersiz, tek kelime etmeden git. Bu kez üzülmem, darılmam, ağlamamda çünkü umut veririm korkusuyla ara ara konusup umut vermektense çıkıp gitmen daha iyi. Bunu benim için yap. Aşıktan dost olmaz. ya onun olursun yada olmaz...

Lise Notları : Garip bir mektup
2010...

Yorumlar

  1. Lise günlerini ben de dün gibi hatırlıyorum :) işin kötü tarafı o gün dost kardeş gibi takıldığımız arkadaşlarımızın çoğunun hal hatır sormaması insanı biraz üzüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genellikle çıkar ilişkilerini dostlukla karıştırdığımız için öle oluyo gercek dostlar kalıyo çıkar dostluğuysa çıkarlar bitince oda bitiyor :) üzülmene değmez karşılık duygu tatmini ve çıkar alışverişi yaptin ticaret bitti :) üzülme sevinme vb gibi duygular her insanda kullanılmayacak kadar değerlidir tasarruflu kullanılmazsa biter ve insan hissizleşir...

      Sil
  2. Hey gidi lise! O kadar insandan kim kaldı geriye, bırak iki eli, bir elin parmağını geçmiyor.
    Ben de gittim biraz eskilere. Kalemine sağlık, eski bir karalama sanırım ama çok güzel yazmışsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski notlari temize cektim teşekkür ederim vakit ayırıp okumuş ve yorumunu benimle paylaşmışsın :) hepimizde aynı sitem gidenlere üzülüyoruz yenileri geç kabulleniyoruz derkn alışamadan onlar gidiyor yenisi geliyor bence ölene kadar bu böyle devam edecek çünkü sürekli birileriyle yolumuz ayrılırken başkalarıyla aynı yolu paylaşıyoruz bu biryerden başka bir yere giderken aktarma yapmak gibi birinin yanindan kalkip baska birinin yanına oturmak ...

      Sil
  3. Yazıya mı yorum yapayım yorumlara mı bilemedim. İkisi de güzel önce onu söyleyeyim. Herkesin ortak noktası geçmişten bugüne kimseyi taşıyamamış olmak. Eminim karşı tarafa da sorsan aynı dertten muzdariptir. Herkes birbirinden bekleyince işte bu durum ortaya çıkıyo malesef / şaka maka ben galiba yoruma yorum yapmış oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence sizin yorumunuz tüm konuya yorumlarda dahil bir açıklık getirmiş :) yorumda paylaşımın bir bütünü değil midir? yorumlar paylaşımı tamamlar benim gözümde, dediğiniz gibi herkes birbirinden adım bekliyor ve iletişim kopukluğu oluşuyor hani o lise yıllarından kalan bir iki dostumuzla olan bağlarımızı incelediğimizde sürekli bir iletişim halinde oldugumuzu ya onun yada bizim sürekli bir ihtiyaç duymamızdan kaldığını görürüz yani benimkiler öyle

      Sil
  4. Çok kolay olmuyor asik olduktan sonra arkadas kalmak haklisiniz. Kaleminize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç kolay olmuyor ne sevebiliryosun ne nefret edebiliyorsun insana kullaniliyo hissi veren bişey ...teşekkür ederim

      Sil

Yorum Gönder