Sadece Yazmak İstedim...


"Şiir okuyan adamlara aşık olunmalı " dedi sevgiye muhtac kadın, saflığıyla...
Sonra devam etti " şiir ögretir ona; kadını sevmeyi, cemal süreya öğretir, özdemir asaf öğretir" dedi...



Şiir insana öğretmez azizim şiir yürekten kopandır, son çığlıktır yada sevgiliye söylenemeyendir...
Kadın bir çiçektir demiş büyükler acaba neden demişler diye düşündünüz mü ? Bende düşünmedim şimdi düşünelim mi? belki narin yapilari benziyor diye belki güzellikleri belkide bülbülün güle olan aşkından dolayı. Bir çoğumuz bu bakış açısıyla yaklaşıyor; bence büyükler herzaman olduğu gibi bizlere ders veriyor. Her çiceğe aynı ilgi ile yaklaşılmaz hepsi farklıdır, kadınlar da öyle hepsi farklı dozda sevgi bekler. Hepsi özel bir ilgi ister çünkü; biliyolarki özeller şimdi şiir kısmına geçelim mi? Sevdiğine şiir okuyan adam acizdir başkasının kalbinden gelende care arar, şiir yazan ise oda caresizdir.. Yani ikiside karşısındakine ne kadar doz sevgi vereceğini bilmeyendir...
Peki o olmaz bu olmaz nasıl olcak sorusuna gelince oda çok basit biz hangi kadının ne istediğini bilemeyiz ama kadın bize öğretebilir herkes kendi odununun marangozudur.
Aslında bu konu üzerine sayfalarca yazı yazabilirim fakat burda kesmek bence daha iyi çünkü ben bir giriş yaptım siz burdan girer benim düşüncelerimi süzer kendinize göre en iyisini bulursunuz ... sizi siz yapan düşüncelerinizdir ....
Bu arada şiiri sevin şiir güzeldir ortak duygulari yansitir öğretmez ama hissettirir.


Ne içtiğimi bilmiyorum sadece yazmak istedim.

Yorumlar

  1. Şiiri sevmek gerek, çok başkadır çok şey saklar

    YanıtlaSil
  2. :) şiir kalpten gelendir ayrı bir dünyadır herkesin konuşamadığı bir dildir

    YanıtlaSil
  3. 'Herkes kendi odununun marangozudur.' Önce bayağı güldüğümü itiraf etmeliyim affınıza sığınarak.Ya ne kadar yürekli olarak yazmışsınız.Kadınlar istedikten sonra sevdiklerinin değerlisi olurlar.İkinci tespitin 'şiirde sevgiliye söylenemeyenler haykırılır'.Bu da çok doğru.Zira şiirlerimi tırıs tırıs kaçırıyorum sevdiğimden. 'Herkes okuyor, ben niye okuyamıyorum ?'diyor.Boş ver diyorum, sen herkes değilsin... Bir diğeri de şiirden anlamalı bence erkek de, öyle zırıl zırıl değil.Allah bir tabiat vermiş onlara.Doğallıklarına fazla müdahale yanlış olur.Güzel bir yazıydı. Kutlarım Sami kardeşim.Ece ablanız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için teşekkürler ece abla :) yorumunda anlatmak istediğim birçok şeyi görüp özetlemişsiniz :)

      Sil
  4. 'Herkes kendi odununun marangozudur'
    Ne güzel bir ifade... Eskiden severdim yontma işini sonra baktım ki bu yap, işlet devret modeline dönüyor.. Dedim bırak bu marangozluk işini sen yontacaksın elalem övünecek.. Odunu odun olarak bırakmaya karar verdim hiç olmadı yakar ısınırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yap işlet devret bu daha güzel bir ifade olmuş :D :D yanlız siz odunu kendinize yontmamişsınız başkası vermiş işi gibime geldi öncelikle odunun telif hakkını satın alıp imzalar atıldıktan sonra işlemeye başlarsanız işe yaracaktır :) tabi buraya kadar işe yarar fakat övünme kısmında sıkıntılar çıkabilir sonuçta kaynana faktörü var siz ne kadar yükseltirseniz kaynana okadar aslan oğlum benim oğlum diyerek övünecektir :D en iyisi odun odun olarak kalmalı :D

      Sil
  5. Katiliyorum. Çok sansliyim ki duygusal, siir sever bir esim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) eşinizle gurur duymalısınız ülkemizdeki nadir insanlardanmış kendileri saygı ve selamlarımı yolluyorum eşinize :)

      Sil

Yorum Gönder