Tebessüm etti adam...


Gözleri yaşlı geldi kadın "sana geldim" dedi tebessümle karşılık verdi adam...
Tabureyi uzattı adam, iç çekerek oturup seslice ağladı kadın
Tebessüm etti adam...

         Cümleler ne kadar karmaşık olsada olay çok basit değil mi? Üç satırlık yazıdan bir roman çıkarabilirsiniz, karakterleri en ince ayrıntısına kadar anlatabilirsiniz, aslında siz çok zekisiniz...
Şimdi sizleri kendi kurduğunuz hikayeyle baş başa bırakmak istiyorum, çünkü; bu hikayede ağlayan bir kadın. Siz devam edin, ağlama sırası erkeğe geldiğinde bana haber verin. Beni annesinin hıçkırıklarını çaresizce dinleyen küçük bir erkek çocuğunun kalbinde bulabilirsiniz. vesselam
Merhaba bir süre önce yazmayı bıraktığımı söylemiştim, sebebini söylememiştim. Belki okudunuz belki okumadınız. Blog dünyasına girdiğimde önce burdan yazmayı sonra tutarsa kitap yazmayı planlamıştım, önceleri tuttu sanıp kitaba yoğunlaştım sonra ise herşeyin bir boşveriş, aldatmaca olduğunu gördüm en yakınımdan bile sıfır destek. Bu olaylar üst üste binince bırakma kararı aldım. Şimdi niye döndün? diyeler üstteki yazıda duyguları ne kadar derinden ve karma karışık hissettiğimi görebildiysen beni anlıcaksındır. Bende başta görememiştim şans eseri bir bloga yorum attığımda gördüm siz bu açıklamadan birşey anlamadınız ama o anladı " üstad sözünü tutup okuyacağını biliyorum bir ömür soyadın gibi yaşaman dileğiyle " :) nese siz açıklamayı boş verin hayal kurmaya devam ne demiştik
Tebessüm etti adam...

Yorumlar

  1. hoşgeldin, sakın ola ki gitme. Kitap fikrini sevdim ki pek de boşvermemek gerekiyor bence zira bu karmaşaları belki anca sayfalarca yazmak çözer. ben anladım bak hikaye güzel hayal kurmaya devam zaten tebessüm ve ağlama sırası herkese gelecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum gitmem artik kitabada başladim iki arkadaş yazacaz o şiirlerini ben hikayesini yazacam. Haklisin yazdikca duygular duzelip rayina oturuyor :) hayal kurmak hedefi belirler tebessümün gelecegi günü bekleyecegiz yapacak pekte bişey yok gibi

      Sil

Yorum Gönder