Geçmişe dönebilsem....



Keşke geçmişe dönebilsem! dedi içten gelen bir feryattı, sanki geçmiş bir an gözünün önünden geçmiş gibi. Kadın dayanamadı ;
- Yeter abi ya gecmişte geçmiş! Herkeste bir geçmişe gitme isteği... Hayır anlamıyorum ne var geçmişte? kim var ? niye eskiye
dönmek istiyorsun ? Kadının geçmişi acılarla doluydu hüzünlü bir şekilde bakıyordu..
Kadının geçmişini hatirladı gözleri daldı sonra kadının gözlerine baktı biraz önce gözlerinin içinde gülen çocuk gitmiş yerini karanlık almıştı başını eğdi sessizce "sen" dedi
Kadın bir an silkinir gibi oldu ve " ben mi?" diye karşılık verdi boş gözlerle bakarak
- evet sen ! Nasıl desem biliyorum belki saçma gelecek o kadar sene onun peşinde ve onsuz asla dedim bugün sen diyorum şuan aklından duyguları karışmış bunun diyeceksin ama bir dinle bir yüzüme bakma utanmaktan konuşamıyorum ben ona gittim sen başkalarına sonuç hep hüsrandı biz her vazgeçişimizde her mutluluğumuzda hep beraberdik. kim kaldı ikimizden başka ? Bence biz hata ettik! Evet sen! geçmişe dönsem yada nese ben gitsem iyi olacak başını ağrıttım
Kadın daldığı düşüncelerden kurtulup adama baktı "gitme devam et "dedi
- ben... Ben gecmişe dönmeyi isteyerek aptallık ettim . biz geçmişe dönersek sen yine acı dolu günlere dönersin, insan sevdiği üzül acı çeksin istermi? ben seni sevdim biliyorum onuda sevdim sevmesem bu kadar peşinden koşmazdım heralde... Galiba benim duygularım alt üst olmuş..
Kadın; hatırlarmısın bir gün sana çok kızıp sen hiç büyümeyecen mi ? Demiştim
Çocuk sen hiç büyüme olur mu! hep böyle saf kal... Bu arada sevmekle hoşlanmak aynı şey değil. Diyerek kalktı, yavaş yavaş yürümeye başladı biraz uzaklaşınca arkasına dönüp tebessüm etti üç gün sonra senin doğum günün. Saat tam 1 de  büyük çınar ağacının orda bekleyecegim .
Adamın gözleri doldu tebessüm etti sadece...
Bu hikayede birseyi anlatmadım sacma bir hikayecik gibi birşey...

Yorumlar

  1. Senin anlatmadıklarını da ben okudum satır aralarında.. Gayet güzel bir hikaye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yazdıktan sonra pek beğenmedim ama değişik bir duygu ile paylaştım :) keşke herkes okuyabilse yada biz onların okuyabileceği şekilde anlatabilsek herşeyi anlatamıyoruz ki bir ümit insanlardan anlamasını okumasını bekliyoruz...

      Sil
    2. Fark ettim değişik bir duygu ile paylaştığını.. Bazen açık açık da yazsan anlamıyor insanlar, açıkça konuştuğun halde anlamadıkları gibi.. Niyet anlamak üzerineyse konuşmadan da anlarsın, yazılmak isteneni de çekip çıkarırsın satır arasından..

      Sil
    3. yorumumda anlatmak istediğimide okumuşsun ve herşeyi çok güzel bir şekilde özetlemişsin ... ya sen çok tecrübelisin yada ben hala bir şekilde iyi veya kötü kendimi anlatabiliyorum...

      Sil
    4. Her ikisi de galiba..

      Sil
  2. Yazıyı beğenmemişsin ama cidden güzel bir yazı olmuş sami kardeşim :) eline sağlık keşke geçmişe dönebilsek dediğin gibi ama olmuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken baya huzun sinir gibi duygularla yazdim genelde bu sekil yazdigim yazilar hosuma gitmiyor huzun guzeldir ama bir sinir hastasi olarak siniri sevmiyorum ondan galiba... Cok tesekkur ederim vakit ayirip okumussun mutlu oldum aynen dönemiyoruz artik elimizdekilerinin kiymetini bilip keske dememek icin yasamaliyiz

      Sil

Yorum Gönder