Koca Çınarın Gölgesinde (2) (Final)



Bütün kaslarım gevşedi gözümü açtığımda bir esnaf lokantasındaydım sonra en yakın devlet hastanesine gittim ailem ve nişanlımın ailesi benden önce gelmişlerdi. Ameliyata aldıklarını duyduğumda tekrar bayılmışım sonra ameliyat bitti, nişanlımın komada olduğunu söylediler. 6 yıl başından ayrılmadım, 6 yılın sonunda ailesini
onayıyla... Delikanlının boğazı düğümlenmiş kelimeleri çıkaramıyordu zorlukla yutkundu " biz daha dedene süpriz yapip onun en sevdiği pismaniyeleri yiyecektik " dedi. Zorla başını kaldırıp genç kıza baktığında gözlerinden süzülen yaşları gördü derin bir nefes alıp  " 6 yıldır görmüyordum dedeni bu aralar kendimi toplayıp yanına gidecektim ki bugün onunda beni terk ettiğini öğrendim, onlar gitti, beni yanlız bıraktılar " sonra genç kıza dedesinin mezarının yanındaki mezarı gösterip " gece fark etmemişim bak eskiden olduğu gibi yan yanalar" genç kız konuşmuyor gözlerinden süzülen yaşları siliyordu, delikanlı kızı üzdüğünü anlayınca göz yaşlarını silip yutkunarak " olsun hayat devam ediyor" dedi buruk bir gülümsemeyle, sonra "gidelim mi " genç kız buruk bir gülümsemeyle başını salladı genç adamın elinden tutup kalkmasına yardım ettikten sonra şehir merkezine kadar birlikte yürüdüler. Koca çınarın oraya geldiklerinde deli kanlı uzunca ayakkabıcı dükkanına baktıktan sonra " kahvaltı yapalım mı" dedi gülümseyerek genç kız tam  cevap verecekken" yani senin için ögle yemeyi ama "  " olur nereye gideceğiz "  " şu ileride  güzel bir lokanta var dedenle hep oraya giderdik " " olur" ......

Hikaye bitti desem :D Neyse böyle baya ilerden bir kesit daha yazayım size, siz ikisini birleştirin :)

Dükkanın kapısı hızla açılıp kapandı, iceriye ucarcasına bir çocuk girdi. Dükkanda koşan çocuğu pratik bir el hareketiyle kucağına alan müşteri önce öpüp sonra ceketinden çıkardığı şekeri verip  tatlı bir gülümseme ile ;
- Bu kocaman adam da kimmiş ?
- Tezgahtaki adamı göstererek onun oğluyum.
- Peki sende ayakkabı yapıyor musun ?
- Evet babamla birlikte hafta sonları dedemin mesleğini devam ettirmek için buraya gelip ayakkabı yapıyoruz.
- Aferin sana benim kızım içinde bir çif ayakkabı yapar mısın ?
- Senin kızın mı var ?
- Bak şu marketin önündeki küçük kız.
- Şu mu? Vayyy be çok güzelll!
- Nusreeeeeeettt!






Not: bu çocuk mezarlıkta tanışan delikanlı ve genç kızın çocuğu degişik bir hikaye oldu bu :)

Yorumlar

  1. Vayy bee 6 yıl ne güzel bir sadakat. Kalemine sağlık Sami. Cidden çok ama çok beğendim. Sevgiler 💎💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için, paylaştiğin icin , değerli vaktini ayirip okudugun için çok teşekkür ederim begenmene sevindim :)

      Sil

Yorum Gönder