Kuruyan çiçeğim


Çocukluğum dağlarda gezmekle geçti küçük bir ilçede olduğum için canım sıkıldıkça yüksek bir tepeye çıkar etrafı izlerdim rüzgarın sesine kendimi öyle bir kaptırırdımki dağın başında olduğumu unutur yanımdan hızla geçen arıların sesiyle irkilir kendime gelirdim.
Böyle bir gün dolaşırken bir çiçeğe denk geldim gördüğüm en muazzam çiçekti daha önce hiç görmediğim ve dağda yetişemeyecek bir çiçekti. Yaklaştım incelerken çiçeğin yapraklarının bir kısmının kuruduğunu canlı olanların ise böceklerle kaplandığını gördüm, önce böceklerini temizledim, öldüremezdim onları sonra aklıma eve götürmek geldi özenle eşeledim yanlarını toprağıyla avuçlayıp evime götürdüm. Günler geçtikçe kuru yapraklar döküldü yenileri çıkmaya başladı, çiçek git gide daha çok su ister oldu ama çok su onu kurutacaktı. Her gün soluyor azar su ile canlandırıyordum derken böcekler tekrar geldi ben temizledim onlar yine geldi derken yerini değiştirmek istedim fakat götürürken düşürdüm birkaç yaprağı kırıldı.
Aradan zaman geçti ne yaptıysam çiçeğim düzelmedi. Konuşamıyorduda benimle ve gün geçtikçe dahada kötüye gitti tekrar böcekler geldi ne kadar temizlesemde ertesi güne sayıları artıyordu bir sabah uyandığımda her yenin böcekler tarafından yenildiğini gördüm sonra kurudu.
Sıradan bir boş anı gibi değil mi ? ...

Yorumlar

Yorum Gönder