Kendimle Yüzleşme...


Dedi ki neden bu kadar iyisin ? Bilmem diyebildim. Ben iyi olmak yada kötü olmak diye birşey bilmiyorum ki ben yaşamayı biliyorum gerçi onuda bildiğim pek söylenemez. Aslında birşeyler biliyorum; despot bir ailede nasıl yaşanılır yada idare etme yöntemleri , asosyal yaşam nedir , gençlik nasıl çürütülür vs vs diye uzayan işe yaramaz şeyler ve sen nasıl bir çevreye girdin ki benim normal yaşantım sana beni iyi gösterdi ? 
Zor... Dünya hayatı kesinlikle kolay değil hepimize boyumuza gücümüze göre yükler yüklenmiş dayanabilenler taşıyıp gidiyor dayanamayanlar altında kalıyor, acıması olmayan bir dünya. Burdan hareketle şöyle bir hayatıma bakıyorumda aslında puslu dediğim şeyler o kadar net ki sadece kendimi kandırıyorum çünkü ben gerçekleri görecek onlarla yüzleşek onları taşıyabilecek kadar güçlü değilim ne zaman yüzleşmeye kalksam ya kaçıyorum yada başkasına bok atıyorum. Çünkü benim gerçeklerim senin gerçeklerin kadar acı ve onlar kadar ağır ama ben senin kadar güçlü değilim.

Yorumlar