Artık Susma Vakti ( Tebessüm)



Herkesin savaşı kendine, kimse kimseye müttefik olamaz ki ya düşmanısındır yada hiçbir şeyi. Canından öte yar dediğinin bile kendi içinde seni sokmadığı savaşı vardır, senin de onu. Çok yoruldum. Çok ta kaybettim... Dostlarımı kaybettim,
sevdiğimi kaybettim en önemlisi kendimi kaybettim . Kendimi bilmeden bir savaşa girmişim. Dostum kim, düsmanım kim, ben kimim demeden. Kibirlenmişim, kabardıkça kabarmışım kabardıkça bataklıkta batmışım. Gözümü açtığımda çok kaybım vardı ama başım dikti çünkü o kadar batmışım ki çamura, kafamı eğsem boğulacağım. O yüzden güler yüzüm , o yüzden birini incitmekten korkarım cünkü; incinmeyi bilirim . Artık susma vakti.
..........
  Başı öne eğik indi otobüsten, sağa baktı sola baktı otogarın giriş kapısını gördü aradığı buydu, omuzundan sarkan çantayi düzeltip kapıya yöneldi. Gözleri dalgın bakıyordu, kızarmışlardı sızlıyolarladı . Otogarın ön kapısından çıkıp karşına cıkan ilk taksiye bindi.

- hoşgeldiniz nere gidiyoruz abi

Konuşmadan bir kağıt uzatti. Söför kağıtta yazılanları okudu az önceki mutlu surati düstü peki abi deyip arabayı sürdü. Yavaşça kafasını yasladı cama gözleriyle sokakları, evleri, ağaçları,sokaktaki insanları ne gördüyse kafasina kazımak ister gibi bakıyordu, hafiften camı açtı sanki nefes darlığı çekiyormuş gibi sanki bütün oksijeni ciğerine doldurmak istermis gibi soludu havayı ama ciğerlerini yakmıstı bu hava. Sonra burnu sızladı bu sızı gözlerine geçti yavaş yavaş gözleri sulandı, titrek bir nefes alıp göz kapaklarını kapadı. Gözlerinden damlalar düstü pantolonuna. Şöförün abi geldik demesiyle kendine geldi, parayi uzatıp indi. Taş duvarlarla çevrili içi çam ağaçlarıyla dolu bir bahceye girdi. Başı önüne eğik ilerlerken bir kulubeye girdi, oradaki bekçiye de bir kağıt uzattı. Bekçinin tarifi üzerine yoluna devam etti. Büyük çam ağaçlarından kuş cıvıltıları geliyor kuşlar adeta rüzgarla dans ediyolardı. Varış yerine yaklaştıkça kalbinde titremelerde başlamıstı gittikçede artıyordu derken ulaşmıstı varıs yerine. Kafasını biraz kaldırdı bacakları titriyordu, kalbi parçalanırcasına çarpıyor, gözlerine kezzab dökülmüscesine yanmaya baslamıstı. İlk pes eden bacakları oldu tutamadılar koca adamı yere yıkıldı. Beyaz mermer üzerinde Bahar Uslu Ruhuna Fatiha yazılıydı.

Yorumlar